sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Hääyön viettoon

Pahoittelut suhteellisen harvasta päivitysvälistä. Syynä tähän on se, että täytän häiden jättämää aukkoa vapaa-ajassa uusilla puuhasteluilla. Hankin itselleni parikin uutta kirjoitustehtävää, joista jopa saan hieman korvaustakin, joten velvollisuudet kirjoittamisen suhteen valitettavasti painottuvat enemmän sinne suuntaan.

Hääyö.

Sen enempää hääyön muista tapahtumista kertomatta, niin olimme ottaneet hääyöksemme huoneen SubMarinan yhteydessä sijaitsevasta Radisson SAS Marina Palacesta. Meille oli varattuna business-luokan huone, jonka kaasot olivat käyneet sisustamassa uusiksi. Olimme myös aamupalan tilanneet valmiiksi huoneeseen, joten otimme rennosti aamun suhteen.

Edellisessä kirjoituksessa kerroin, miten olin ohjeistanut henkilökuntaa ohjaamaan ihmiset ulos viimeistään kahdelta. Sain 02:30 tekstiviestin serkultani, jossa kehoitettiin liittymään alakertaan seuraan, "jos olet hoitanut jo hommat".

Hyperventiloin. Lähetin tarjoiluhenkilökunnalle viestin, jossa kyselin tilannetta ja vastaus oli, että "BILEET JATKUU!".

Hyperventiloin uudestaan.

Onneksi kuitenkin kyse oli niin kutsutusta koijauksesta ja serkkuni sekä tarjoiluhenkilökunta viilasivat minua linssiin. Serkku oli juomassa maksamaani kymppisäkkiä jokirannassa ja henkilökunta (kavereita hekin) muuten vain kiusoitteli. Korjaus tuli heti viestinä perään.

Olin ostanut huomenlahjaksi vaimolleni uuden iPhonen, jonka olin jo antanut hänelle aikaisemmin. Syy oli se, että en jaksanut enää kuunnella vaimon kiroiluja ¨paskasta huonosta puhelimesta ja olin itsellenikin ostanut uuden kuukausi ennen häitä. Itse hän ei olisi niin kallista raaskinut ostaa, mutta oma kynnys ostaa uutta ja kiiltävää elektroniikkaa on todella matala.

Itse olen kuulemma vaikea tapaus lahjojen suhteen. Aina kun haluan jotain, ostan sen itse ja mielellään heti. Vaimoni halusi antaa minulle lahjaksi itsensä, joten hän oli käynyt kuvauttamassa itsensä Studio Eminentissä, joka siis tekee eräänlaisia Glamour-kuvauksia. Vaimoni oli kuvissa TODELLA kaunis. Enkä siis tarkoita sitä, että hän ei muuten olisi kaunis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti